קטלוגים ופולדרים מהווים ככלי שיווקי חשוב ומשמעותי עבור חברות ועסקים. 
כמובן, שבכדי שמוצרים אלו אכן ישיגו את מטרתם ויסייעו לשווק, למתג ולשפר את המוניטין של העסק, קיימת חשיבות גבוהה לוודא ששירותי ההדפסה יהיו איכותיים ושהתוצאה אשר תתקבל תהיה מרשימה ומותאמת למלוא הבקשות והצרכים של המזמינים. 
מכיוון שהדפסת קטלוגים ופולדרים, דורשת מצד בית הדפוס רמה מקצועית בלתי מתפשרת, דיוק והקפדה על כל הפרטים (קטנים כגדולים), קיימת חשיבות גבוהה לבחור בצורה מושכלת ונבונה את אותו בית דפוס ממנו תוזמן העבודה.
 
 

הדגשים החשובים לפני ביצוע ההזמנה

 
 

 


אם אתם מתעניינים בשירותי הדפסת קטלוגים ופולדרים, ישנם מספר פרמטרים עליהם כדאי לשים דגש לפני שיוצאים אל הדרך ובין היתר:

  • עיצוב – לנראות של הקטלוג או הפולדר תהיה חשיבות והשפעה רבה. לכן, כדאי לשים דגש משמעותי על העיצוב ולהעדיף עיצוב מרשים וייחודי על פני העיצוב הבסיסי.
  • סוג הכריכה – לרוב, קיימת אפשרות לבחור בין כריכה רכה לקשה.
  • זמני אספקה – ישנם מקרים בהם למועד אספקת הקטלוגים או הפולדרים תהיה חשיבות גבוהה ולכן, כדאי לבדוק מול בית הדפוס הנבחר, שהוא אכן ערוך לעמוד באותם לוחות זמנים.
  • עלויות – הדפסת קטלוגים ופולדרים היא עבודה מורכבת ומכיוון שלרוב, מדובר בהזמנות גדולות, יש לקחת בחשבון כי טווחי העלויות יכולים להיות גדולים. לכן, אם קיימת מגבלת תקציב, כדאי לבדוק את נושא העלויות לפני שמזמינים את השירות.
  • תכנון מקדים – לנושא של התכנון המקדים של הקטלוגים והפולדרים, תהיה השפעה גדולה על התוצאה. לכן, חשוב להשקיע את כל הזמן, המחשבה והעבודה הנדרשת. במידת הצורך, ההמלצה היא להיוועץ באנשי מקצועי בעלי רק בתחום, על מנת שאלו יסייעו בתהליך. 

דגש על כל הפרמטרים הללו, יתווה את הדרך לעבר קטלוגים ו/או פולדרים מותאמי דרישות וצרכים.

 
 

הדגשים החשובים לפני ביצוע ההזמנה

 
 

 


אם אתם מתעניינים בשירותי הדפסת קטלוגים ופולדרים, ישנם מספר פרמטרים עליהם כדאי לשים דגש לפני שיוצאים אל הדרך ובין היתר:

  • עיצוב – לנראות של הקטלוג או הפולדר תהיה חשיבות והשפעה רבה. לכן, כדאי לשים דגש משמעותי על העיצוב ולהעדיף עיצוב מרשים וייחודי על פני העיצוב הבסיסי.
  • סוג הכריכה – לרוב, קיימת אפשרות לבחור בין כריכה רכה לקשה.
  • זמני אספקה – ישנם מקרים בהם למועד אספקת הקטלוגים או הפולדרים תהיה חשיבות גבוהה ולכן, כדאי לבדוק מול בית הדפוס הנבחר, שהוא אכן ערוך לעמוד באותם לוחות זמנים.
  • עלויות – הדפסת קטלוגים ופולדרים היא עבודה מורכבת ומכיוון שלרוב, מדובר בהזמנות גדולות, יש לקחת בחשבון כי טווחי העלויות יכולים להיות גדולים. לכן, אם קיימת מגבלת תקציב, כדאי לבדוק את נושא העלויות לפני שמזמינים את השירות.
  • תכנון מקדים – לנושא של התכנון המקדים של הקטלוגים והפולדרים, תהיה השפעה גדולה על התוצאה. לכן, חשוב להשקיע את כל הזמן, המחשבה והעבודה הנדרשת. במידת הצורך,
 

שמעתם מספיק?